مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-22سياسي

رحیم صفوی: رویارویی جبهه مقاومت و جبهه استکبار برخورد دو قلمرو ژئواستراتژیک است


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم رونمایی از بیست و دومین کتاب خود با عنوان «ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی جهان اسلام» گفت:ساختار قدرت جهانی در دوره گذار ژئوپلیتیکی قرار دارد.

- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم رونمایی از بیست و دومین کتاب خود با عنوان ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی جهان اسلام گفت:ساختار قدرت جهانی در دوره گذار ژئوپلیتیکی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید یحیی صفوی در آیین رونمایی از کتاب ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی جهان اسلام که در سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی(سمت) برگزار شد با بیان اینکه دین اسلام تا سال2050 دین اول جهان از نظر جمعیت خواهد بود، گفت: قدرت هژمون آمریکا شکست خورده و قدرت های جدیدی در حال شکل گیری است.

وی در تشریح علت نگارش این کتاب و طرح این سؤال که چرا ما باید مصرف کننده تولیدات غربی ها باشیم؟ گفت: من از این مسئله در طول دوران تحصیلم از سال1350 رنج کشیده ام که چرا اندیشمندان و اساتید دانشگاه های ایران نباید هیچ نظریه و تولید علمی داشته باشند، ما همواره در مبانی نظری، مصرف کننده نظرات غربی ها بوده ایم درحالی که با تولید علم می توانیم هم کشور و ملت خودمان را به پیشرفت، رفاه و آبادانی برسانیم و هم جایگاه کشورمان را در معادلات منطقه ای و جهانی ارتقاء ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم صفوی: رویارویی جبهه مقاومت و جبهه استکبار برخورد دو قلمرو ژئواستراتژیک است

رحیم صفوی: رویارویی جبهه مقاومت و جبهه استکبار برخورد دو قلمرو ژئواستراتژیک است