مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-22بين الملل

فنلاند هم دارایی های روسیه را مصادره کرد


هلسنکی در جدیدترین اقدام علیه روسیه 190 میلیون یورو از دارایی های این کشور را مصادره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، پیا ساریوارا رییس دایره تحریم ها در وزارت خارجه فنلاند گفت که هلسنکی حساب ها و دارایی های روسیه به ارزش 190 میلیون یورو را مصادره کرده است.

این مسئول فنلاندی گفت که دارایی های روسیه که در این کشور مصادره شده اند شامل سهام، خودرو، کشتی های تفریحی و هواپیما می شود.

از ابتدای حمله نظامی روسیه به اوکراین تا کنون اروپا تحریم های گسترده ای را علیه مسکو اعمال کرد و صدها میلیارد دلار این کشور را مصادره کرده است.

همچنین اروپا 9 بسته تحریم علیه روسیه اعمال کرده است و این تحریم ها شامل ممنوعیت واردات زغالسنگ و نفت روسیه به کشورهای اروپایی می شود.

دیگر تحولات آمریکا: خروج روسیه از اوکراین در سال جاری سخت است رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که خروج نظامی روسیه از مناطق اشغالی در اوکراین در سال جاری بسیار دشوار خواهد بود.

ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا پس از نشست گروه تماس دفاعی اوکراین که در پایگاه هوایی رامشتاین آمریکا در آلمان برگزار شد، در بین خبرنگاران گفت که خروج نظامی روسیه از مناطق اشغالی در اوکراین در سال جاری بسیار دشوار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنلاند هم دارایی های روسیه را مصادره کرد

فنلاند هم دارایی های روسیه را مصادره کرد