مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-22اقتصادي

حضور کارگران جنسی در «اجلاس داووس» برای ارایه سرویس به مهمانان


لیانا حدود 700 یورو (760 دلار) برای یک ساعت و 2300 یورو (2500 دلار) برای کل شب به اضافه هزینه های سفر دریافت می کند.

- حضور کارگران جنسی در اجلاس داووس برای ارایه سرویس به مهمانان لیانا حدود 700 یورو (760 دلار) برای یک ساعت و 2300 یورو (2500 دلار) برای کل شب به اضافه هزینه های سفر دریافت می کند.

نخبگان جهانی که برای چاره اندیشی به منظور مقابله با بزرگترین مشکلات جهان - از جمله نابرابری جنسیتی - در اجلاس داووس سوییس گردهم می آیند، به افزایش فحشا در این شهر تفریحی سوییس دامن می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، نشریه دیلی میل انگلیس در گزارشی با اشاره به افزایش حضور کارگران جنسی در شهر داووس همزمان با برگزاری اجلاس مجمع جهانی اقتصاد، نوشت: تقاضا برای ارایه سرویس جنسی هر ساله همزمان با نشست رهبران جهان و سرمایه داران که از سرتاسر جهان به داووس می آیند، افزایش می یابد.

بر اساس این گزارش: اسکورت ها در همان هتل هایی رزرو می شوند که روسای پرقدرت و کارمندان آنها در طول اجلاس پنج روزه اقامت دارند.

لیانا یک کارگر جنسی که برای ارایه سرویس به مهمانان بلندپایه مجمع جهانی داووس به این شهر آمده، گفت که با وجود قانونی بودن فحشا در سوییس، او لباس رسمی می پوشد تا حضورش در میان مدیران برجسته شرکت کننده در نشست داووس، تابلو نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کارگران جنسی در «اجلاس داووس» برای ارایه سرویس به مهمانان

حضور کارگران جنسی در «اجلاس داووس» برای ارایه سرویس به مهمانان