مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-22سياسي

معاون سیاسی موتلفه: تروریست های واقعی ولگردهای نظامی اروپا و آمریکا درمنطقه هستند


سپاه نیروی نظامی رسمی یک کشور است و درخواست تروریست نامیدن آن از نظر حقوقی فاقد ارزش و اعتبار قانونی بوده و اقدامی غیرمسئولانه همراه با دخالت آشکار در قوانین داخلی کشورها است.

- مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر از نابودی تروریست های اجاره ای داعش، توسط سپاه عصبانی و مستاصل شده اند و این اقدام آنها اثبات انفعال و استیصال استعمار غرب است.

عرب صادق افزود: آن ها هرگز نمی توانند مردم و سپاه را از یکدیگر جدا کنند چون سپاه انقلاب اسلامی جوشیده از بطن مردم و جمهوریت نظام است ومهمترین نهادی که تا مرز جان و شهادت اعضایش پای منافع ملت ایران ایستاده  و تا حدود زیادی خنثی کننده تئوری فشار از طریق تحریم بر مردم بوده، سپاه است.

این فعال سیاسی افزود: در واقع قطعنامه پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ ایستادگی پاسداران امنیت و مرزهای کشور مقابل دشمنان ملت ایران است، فلذا این قطعنامه ضد ایرانی و ضد ملت ایران است.

 اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا، بار دیگر نظم بین الملل را زیر سوال بردند و بدیهی است که وقتی تلاش آن ها در ناامن سازی منطقه خاورمیانه و پرورش تروریست های داعش توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با نابودی مواجه می شود دچار استی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی موتلفه: تروریست های واقعی ولگردهای نظامی اروپا و آمریکا درمنطقه هستند

معاون سیاسی موتلفه: تروریست های واقعی ولگردهای نظامی اروپا و آمریکا درمنطقه هستند