مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-22سياسي

برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی دردانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


دومین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دومین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی که امروز در تالار امام خمینی (ره) این دانشگاه برگزار شد، ضمن بررسی شاخص های شفافیت، کارآمدی و نظام مبتنی بر نظام مالی، استفاده از تکنولوژی های نوین را راه میانبری برای دسترسی مطلوب تر به انضباط مالی دانست و گفت: اتصال به درگاه های ملی، استفاده از اتوماسیون و بهره مندی از پورت های دولت الکترونیک توسط دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از برنامه های اصلی دانشگاه برای دسترسی به این مهم است.

زالی با تاکید بر اینکه عمده فعالیت های دانشگاه بر مبنای نظام داده پردازی HIM استوار است، اظهار کرد: سامانه HIM فرصتی برای نگاه بهنگام به فرآیندها ایجاد کرده که در کنار ارزیابی های داخلی در ممیزی عملکردها نیز نقشی اثرگذار دارند.

وی با اشاره به چالش های تامین منابع حوزه سلامت، تاکید کرد: منابع حوزه سلامت نباید با چالش عدم پایداری روبه رو باشند، برای ارائه خدمات با کیفیت تر به مردم سیال بودن، دسترسی و پایداری ارکان ضروری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی دردانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی دردانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی