مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-22اقتصادي

فرسودگی ناوگان راهداری تیران در شرایط بحرانی چالش ساز است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون گفت: فرسودگی ناوگان راهداری این شهرستان در شرایط بحرانی مثل بارش برف چالش ساز است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون گفت: فرسودگی ناوگان راهداری این شهرستان در شرایط بحرانی مثل بارش برف چالش ساز است.

بهنام پاکدامن در گفت وگو با ایسنا با اشاره وضعیت راهداری تیران و کرون، اظهار کرد: بخش زیادی از ناوگان خدماتی این حوزه سن بالایی داشته و دچار فرسودگی شده که میزان خرابی آن زیاد شده است.

وی افزود: در مواقع بحرانی و افزایش کار فرسودگی خودروها منجر به خرابی و توقف در ماشین آلات شده و به دلیل قیمت بالای اجناس تعمیر آنها سخت انجام می شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون با اشاره به 980 کیلومتر راه همسنگ در سطح شهرستان و طولانی بودن مسیر مواصلاتی، تصریح کرد: این چنین وضعیتی نیازمند توسعه امکانات و تجهیزات بوده و البته سهم فعالیت نیروهای راهداری زیاد است.

وی با بیان اینکه 12 خودرو سنگین و نیمه سنگین برف روب شامل گریدر، لودر، برفخور و کامیون های مجهز به نمک پاش و تیغ های برف روب و چهار دستگاه سواری در هنگام بارش برف فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده ها بکار گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی ناوگان راهداری تیران در شرایط بحرانی چالش ساز است

فرسودگی ناوگان راهداری تیران در شرایط بحرانی چالش ساز است