مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-22سياسي

ورود دستگاه قضا به موضوع آلایندگی هوای اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان از پیگیری ویژه دستگاه قضایی استان در رابطه با کاهش آلاینده های هوای اصفهان توسط مدعی العموم و دادستان مرکز استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با اشاره به  مو ضوع آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: کلان شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشکل آلودگی هوا روبرو است و با وجود برخی اقدامات در کاهش آلودگی های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع، هنوز با وضع مطلوب فاصله وجود دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان از یک سو وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را دارد و از سوی دیگر رعایت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانین زیست محیطی را نیز در اولویت فعالیت های خود دارد.

جعفری بر لزوم رعایت مقررات زیست محیطی توسط شرکت های تولیدی تاکید و بیان کرد: با توجه به آلودگی کلان شهر اصفهان و اهمیت موضوع سلامت مردم، شرکت های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی و مسائل زیست محیطی را رعایت کرده و باید هر هزینه و اقدامی که در جهت کاهش آلایندگی لازم است؛ انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا به موضوع آلایندگی هوای اصفهان

ورود دستگاه قضا به موضوع آلایندگی هوای اصفهان