مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-22بين الملل

سناتور گراهام: از بگومگوها درباره ارسال تانک به اوکراین خسته شده ام


لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی که به تازگی با رییس جمهور اوکراین در کی یف دیدار کرده، گفت که از نمایش مزخرفی که در میان غربی ها بر سر ارسال تانک به اوکراین ایجاد شده، - لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی که به تازگی با رییس جمهور اوکراین در کی یف دیدار کرده، گفت که از "نمایش مزخرفی" که در میان غربی ها بر سر ارسال تانک به اوکراین ایجاد شده، خسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور لیندسی گراهام در جریان سفر روز جمعه اش به همراه دو سناتور دموکرات دیگر به کی یف که در ضمن برگزاری نشست بی نتیجه مقامات نظامی غربی در پایگاه رامشتاین آلمان با موضوع کمک به اوکراین برگزار شد، از آمریکا و آلمان خواست برای ارتش اوکراین تانک بفرستند.

این سناتور جمهوریخواه سرشناس از ایالت کارولینای جنوبی، به همراه ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات از ایالت کنتیکت و شلدون وایتهاوس، سناتور دموکرات از ایالت رود آیلند به اوکراین سفر کردند.

این سه قانونگذار آمریکایی که حامی ارسال کمک های بیشتر به اوکراین هستند، با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین دیدار کردند.

گراهام در اظهار نظر در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از این نشست که در توییتر نیز منتشر کرد، گفت: هر سه ما شامل یک جمهوری خواه و دو دموکرات، هدفی مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور گراهام: از بگومگوها درباره ارسال تانک به اوکراین خسته شده ام

سناتور گراهام: از بگومگوها درباره ارسال تانک به اوکراین خسته شده ام