مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-22سياسي

مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دنا برگزار شد+تصاویر


مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دنا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دنا با حضور فاتحی و وطن دوست  معاونین  قضایی رییس کل دادگستری، نادریان  معاون دادستان کل، فرماندار دنا، فرمانده سپاه ناحیه دنا، فرمانده انتظامی دنا و اعضای شورای تأمین،اعضای شورای  اداری دنا و مردم شهر سی سخت در محل سالن شهید پاکباز سی سخت برگزار شد.

مصباح نژاد امام جمعه مرکز شهرستان دنا گفت: از غریب پور دادستان و محمودی مقدم رییس دادگستری دنا  که مدتی را به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کردند و زحمت ها و تلاشهایی در ایام زلزله و ایام کرونا  کشیدند و به صورت میدانی برای مردم تلاش کردند.

مصباح نژاد اظهار داشت: ماه رجب ماه ذکر و یاد خداست، ماه تسلیم نفس در محضر خداست، ماه شستن روح با آب توبه است، ماه مغفرت است پس این ماه عزیز را از دست ندهیم چرا که کسانی می برند که این لحظات معنوی را از دست نمی دهند.

امام جمعه سی سخت گفت: رسالت دستگاه قضا در تراز رسالت انبیا الهی است، یعنی حکمرانی عادلانه، که انبیا برای آن مبعوث شدند، اگه عدالت نباشد شیرازه هم چیز از هم می پاشد، اجرای عدالت هم به همین آسانی نیست و تاوان سنگینی دارد، که می دانیم انسان کامل برای عدالت فرقش شکافته می شود پس امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دنا برگزار شد+تصاویر

مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دنا برگزار شد+تصاویر