مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-22سياسي

اعلام دو آمار متفاوت از ساختمان های ناایمن تهران


بررسی ها حاکیست که میان لیست تهیه شده از سوی سازمان آتش نشانی تهران و لیست تهیه شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در مورد ساختمان های ناایمن، - 15 هزار و 871 مورد تفاوت وجود دارد.

خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ طی روزهای اخیر در محافل مدیران شهری اظهار نظرات و صحبت های مختلفی در خصوص انتشار و یا عدم انتشار لیست ساختمان های ناایمن در شهر تهران صورت گرفت.

این ماجرا که با وعده ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در ششمین سالگرد حادثه پلاسکو به پایتخت نشینان برای اعلام اسامی ساختمان های پرخطر شهر تهران در روز شنبه (اول بهمن ماه) آغاز شد، واکنش علیرضا زاکانی، شهردار تهران را به همراه داشت.

پاسخ منفی شهردار تهران برای انتشار اسامی ساختمان های ناایمن شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه شهرداری این لیست را منتشر نخواهد کرد، گفت: مجموعه شهرداری تهران وظیفه انتشار اسامی ساختمان های ناایمن را ندارد و اعلام اسامی ساختمان های ناایمن با مراجع قضایی است.

پاسخ صریح و قاطع زاکانی برای عدم انتشار لیست ساختمان های ناایمن، واکنش برخی از اعضای شورای شهر تهران را دربرداشت؛ تا جایی که شب گذشته نامه رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران که در آن خواستار ارائه لیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دو آمار متفاوت از ساختمان های ناایمن تهران

اعلام دو آمار متفاوت از ساختمان های ناایمن تهران