مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-22سياسي

ساحل دریا نقطه توسعه کشور است/ ماشین سازی اراک به نقطه شکوفایی خود برگردد


ساحل دریا نقطه توسعه کشور است اما آنطور که باید پیشرفت نکرده اما با توسعه آن می توان برخی مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه امروز در نشست بررسی وضعیت شرکت ماشین سازی اراک که با حضور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت گل سرسبد صنایع استان شناخته می شود و این موضوع بارها از سوی مقام معظم رهبری رییس جمهور و اسناد راهبردی مطرح شده است.

وی افزود: ساحل دریا نقطه توسعه کشور است اما آنطور که باید پیشرفت نکرده اما با توسعه آن می توان برخی مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را کاهش داد.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: مسئولان و مدیران صنایع استان هفته سوم یا پایانی بهمن ماه به منظور برقراری و توسعه روابط اقتصادی با منطقه مکران به سواحل این منطقه اعزام می شوند.

مخلص الائمه با بیان اینکه صنایع بزرگ استان در حال حاضر در رده پیمانکاران دسته دوم، سوم و پنجم محسوب می شوند و باید باید به پیمانکاران دسته اول کشور تبدیل شوند ادامه داد: شرکت های مستقر و مختلف در استان باید از ظرفیت یکدیگر بهره ببرند و یک شرکت بزرگ راه اندازی کنند و از این توان برای توسعه و پیشرفت بیشتر کشور بهره گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل دریا نقطه توسعه کشور است/ ماشین سازی اراک به نقطه شکوفایی خود برگردد

ساحل دریا نقطه توسعه کشور است/ ماشین سازی اراک به نقطه شکوفایی خود برگردد