مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-22سياسي

مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل افتتاح شد


مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل با حضور دادستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای شورای شهر و شهرداری اردبیل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل بعدازظهر امروز  با حضور دادستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل افتتاح شد.

در این مراسم دادستان اردبیل با اشاره به اینکه افتتاح مرکز مطالعات و پژوهش ها نقطه عطفی برای شورای شهر است اظهار کرد: شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت آنان در اجرای برنامه ها و تصمیم گیری از تضییع بیت المال و ایجاد نارضایتی در بین مردم پیشگیری خواهد کرد.

انتقاد دادستان اردبیل از برخی ناهماهنگی ها در اجرای فعالیت ها و نبود آرایش و هویت شهری طباطبایی با انتقاد از برخی ناهماهنگی های در اجرای فعالیت ها و نبود آرایش و هویت شهری که نشان دهنده تاریخ و تمدن اردبیل باشد بیان کرد: گذشته صرفا متعلق به گذشته نبوده و آثار، نشانه ها و ردپایی که اکنون گذاشته می شود نیز به تاریخ تبدیل خواهد شد از این رو دقت در اجرای برنامه هایی با پشتوانه علمی و پژوهشی منجر به ثبت آثار ماندگار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح هایی که به صحن شورای شهر می آید باید پیوست پژوهشی داشته باشد تصریح کرد: ارتباط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل افتتاح شد

مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل افتتاح شد