مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-22ورزشي

پایان مسابقات بین المللی اسکواش «یزدجونیور» با معرفی برترین ها


دومین دوره رقابتهای بین المللی اسکواش «یزد جونیور» پس از چهار روز رقابت بین 230 ورزشکار، با معرفی برترین های هر رده سنی به کار خود پایان داد.

- پایان مسابقات بین المللی اسکواش یزدجونیور با معرفی برترین ها ایسنا/یزد دومین دوره رقابتهای بین المللی اسکواش یزد جونیور پس از چهار روز رقابت بین 230 ورزشکار، با معرفی برترین های هر رده سنی به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابتها که در رده های سنی کمتر از 11، 13، 15، 17 و 19 سال برگزار شد، در بخش پسران و در رده کمتر از 11 سال مقام اول به امیررضا الوان ساز رسید، سامیار صفری دوم شد و مقام سوم مشترک به ماهان موجودی و مصطفی احراری رسید.

در رده سنی کمتر از 13 سال پسران نیز مقام اول نصیب یوسف قرشی شد، مقام دوم به ایمان زارع رسید و ژیان گلابیان و هیربد عشقی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در رده سنی کمتر 15 سال این بخش مقام سوم مشترک به علی رحیمی کاری و آدین جعفر طیاری رسید، فرزاد حق خواه دوم شد و مدال قهرمانی بر گردن باربد چاووشی دشتی نقش بست.

مقام اول رده کمتر از 17 سال پسران نصیب محمد صالح آقاجانی شد،آرشام شعبان نژاد بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک نیز به مبین سیدان و عرفان تاجور رسید.

کوشا مصلحی در رده سنی زیر 19 سال پسران بر سکوی قهرمانی ایستاد، سهیل سلطانی مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات بین المللی اسکواش «یزدجونیور» با معرفی برترین ها

پایان مسابقات بین المللی اسکواش «یزدجونیور» با معرفی برترین ها