مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-22سياسي

برگزاری همایش ملی آموزش غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه


دبیر اجرایی همایش ملی آموزش عالی از برگزاری همایش ملی آموزش غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه طی سوم اسفند ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد دادفر ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور ارائه برنامه های مربوط به همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس دانشگاه رازب در سالن جلسات دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه رازی در استان کرمانشاه از سال 1351 توسط عبدالعلی گویا که اصالت کرمانشاهی داشته تأسیس و راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه رازی به منشأ گسترش علم و پژوهش در غرب کشور تبدیل شده، افزود: امروزه به واسطه تشکیل این دانشگاه رفته رفته دانشگاه های دیگری که زمانی دانشکده ای از دانشکده های رازی محسوب می شدند و در سطح کشور مطرح هستند تشکیل و نشان از پیشرفت علمی غرب کشور دارد.

دبیر اجرایی همایش ملی آموزش عالی در غرب کشور تصریح کرد: علاوه بر تکریم پیشکسوتان یکی از اهداف تشکیل این همایش استفاده از تجارب گذشتگان، ترسیم افق آینده و نگاه جدید به آینده طبق برنامه ای راهبردی از طریق دانش زیستی گذشتگان طی 50 سال گذشته است.

دادفر ادامه داد: تکریم پیشکسوتان، نقد و بازنگری مطالعات و بیان دستاوردهای دانشگاه رازی طی 50 سال گذشته از دیگر اهداف و برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی آموزش غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه

برگزاری همایش ملی آموزش غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه