مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-22ورزشي

استفاده از ظرفیت های ورزشی در امدادرسانی های هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ظرفیت های هیات ها و گروه های ورزشی در امدادرسانی های هلال استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جلسه هماهنگی با هیات های ورزشی مرتبط با حوزه امداد و نجات اظهار کرد: نجات، مقوله ای کاملا تخصصی به شمار می رود و هموطنان از هلال احمر انتظار امداد در حوادث را دارند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در هلال احمر نیازمند تخصص های ورزشکاران در زمینه های مختلف هستیم، افزود: خوشبختانه قانون مدیریت بحران نیز بر این مهم تاکید کرده که هلال احمر و سازمان های دولتی با کمک و مشارکت هیات های ورزشی در امدادرسانی همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: هیات های ورزشی تخصص و امکاناتی دارند که در امدادرسانی ها می توانند همکاری بیشتری با هلال احمر داشته باشند.

موسوی با اشاره به  آموزش های هلال احمر یادآور شد: با ارائه آموزش های عمومی و تخصصی برای ورزشکاران در هیات ها و گروه های مختلف ورزشی و ثبت عضویت داوطلبانه آنها در سامانه هلال احمر می توان با مشارکت و همکاری هم در حوادث به نجات جان هموطنان کمک کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: باید از امکانات در بخش های مختلف به منظور ارائه خدمات بشردوستانه استفاده کرد چرا که هیات های ورزشی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های ورزشی در امدادرسانی های هلال احمر

استفاده از ظرفیت های ورزشی در امدادرسانی های هلال احمر