مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-22سياسي

دستگاه هایی که به آموزش قرآن کارکنان ملزم شدند


رییس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرحی در جهت ریشه کنی بی سوادی قرآنی گفت: بر اساس این طرح، وزارتخانه های آموزش و پرورش، - علوم، بهداشت و تعاون را مکلف کردیم که به تمام افراد تحت اختیار خود آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن را ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رییس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد در مجلس، در سی وپنجمین نشست سراسری رؤسای ادارات امور قرآنی سراسر کشور که در سازمان دارالقرآن برگزار شد، با اشاره به اینکه سعی ما در کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی بر این است که مقداری به توسعه فضای مباحث قرآنی در کشور کمک کنیم، اظهار کرد: امروز با وجود اینکه در موقعیت های مختلف، بودجه و اعتباراتی در کشور در حوزه مسائل قرآنی ایجاد می شود، اما با نقطه و هدفی که باید برسیم خیلی فاصله داریم.

وی با اشاره به ضعف های موجود در نظام آموزشی برای آموزش قرآن افزود: اساس این مسئله مدیریتی است که در این موضوع صحیح طی نشده است.

بنده بارها به وزرای آموزش و پرورش در دوره های مختلف گفتم شما بچه ها را در طول این 12 سال بیش از 610 ساعت آموزش قرآنی می دهید، اما حاصل این ساعات یک روخوانی و روانخوانی حداقلی هم نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه هایی که به آموزش قرآن کارکنان ملزم شدند

دستگاه هایی که به آموزش قرآن کارکنان ملزم شدند