مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-22سياسي

دنبال مجوز بلندمرتبه سازی در مازندران هستیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به مشکل جدی زمین برای ساخت مسکن گفت: برای جبران کمبود زمین در مازندران به دنبال اخذ مجوز بلندمرتبه سازی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا علیخانی عصر یکشنبه در سمینار تخصصی شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرهای استان مازندران با عنوان حسابرسی و درآمد پایدار در جمع شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مازندران با بیان اینکه به دلیل کمبود زمین در مازندران در برخی از شهرهای استان با مشکل جدی زمین برای ساخت مسکن مواجه هستیم، اظهار کرد: به دنبال اخذ مجوز بلندمرتبه سازی در مازندران هستیم و به همین منظور جلساتی را در تهران داشتیم.

وی از نشست با معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی برای بررسی بلندمرتبه سازی خبر داد و افزود: 85 درصد اراضی مازندران کوهپایه است و بلند مرتبه سازی مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن استان را کم خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران این نشست را در راستای ایجاد فضای صمیمی و گفتگو مجموعه مدیریت استان با مدیران شهری و یادآوری نکات ضروری و مهم اداره شهر اعلام و تصریح کرد: توجه به آن کلیدی ترین بخش نظام حکمرانی شهرها است و نظام حکمرانی خوب در شهرداری به همبستگی و پیوستگی نیاز دارد تا پازل وار کنار هم قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال مجوز بلندمرتبه سازی در مازندران هستیم

دنبال مجوز بلندمرتبه سازی در مازندران هستیم