مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-22اجتماعي

معاون وزیر آموزش و پرورش: تعطیلی ها مورد تایید آموزش و پرورش نیست


هیچ روشی جایگزین آموزش و تربیت حضوری در محیط مدارس و کلاس های درس نخواهد بود و آموزش های مجازی پاسخگوی همه نیازهای دانش آموزان نیست و جهت برقراری عدالت تربیتی و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی بر فعالیت مدارس به صورت حضوری تاکید داشته و معتقد .

- محمدمهدی کاظمی: هیچ روشی جایگزین آموزش و تربیت حضوری در محیط مدارس و کلاس های درس نخواهد بود و آموزش های مجازی پاسخگوی همه نیازهای دانش آموزان نیست و جهت برقراری عدالت تربیتی و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی بر فعالیت مدارس به صورت حضوری تاکید داشته و معتقد هستیم غیرحضوری شدن مدارس باید به عنوان آخرین راه حل درنظر گرفته شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: استانداران به موضوع تعلیم و تربیت توجه بیشتری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی کاظمی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلایل گوناگون، اظهار کرد: متاسفانه مدارس به دلایل مختلفی از جمله آلودگی هوا، سرما و غیره به عنوان اولین راه حل تعطیل می شود که این تعطیلی ها مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیست و در جلسه اخیر ستاد بحران کشور تاکید شد که تعطیلی مدارس آخرین راه حل باشد که مورد تایید وزیر کشور نیز بود.

معاون آموزش متوسطه در ادامه گفت: از استانداران درخواست داریم به موضوع تعلیم و تربیت با جدیت بیشتر توجه کرده و صرفا برای کنترل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: تعطیلی ها مورد تایید آموزش و پرورش نیست

معاون وزیر آموزش و پرورش: تعطیلی ها مورد تایید آموزش و پرورش نیست