مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-22سياسي

میرکاظمی: نمایندگان سقف بودجه افزایش پیدا نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود میرکاظمی پس از پایان نشست کمیسیون اقتصادی درباره ادامه بررسی لایحه بودجه سال آتی در مجلس گفت: - رییس سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد: از نمایندگان توقع داریم تا سقف بودجه افزایش پیدا نکند؛ چراکه این بودجه حداکثر توان درآمدی دولت بوده؛ بنابراین اگر براساس همین سقف بتوانیم هزینه های خودمان را کنترل کنیم می توانم بگویم کمترین مغایرت را در بودجه نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود میرکاظمی پس از پایان نشست کمیسیون اقتصادی درباره ادامه بررسی لایحه بودجه سال آتی در مجلس گفت: امروز نظرات موافقان و مخالفان لایحه بودجه سال آتی در صحن مطرح شد و نمایندگان نهایتا به کلیات لایحه بودجه رای موافق دادند.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: این لایحه از امروز در کمیسیون های مختلف مجلس مورد بحث قرار خواهد گرفت، از این رو معاونان سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون های مجلس حضور دارند و مشغول پاسخگویی به سوالات نمایندگان هستند تا ابعاد مختلف بودجه تببین شود.

میرکاظمی گفت: یکی از مهمترین موضوعات مربوط به بودجه، واقعی کردن منابع و مصارف بودجه است.

وی ادامه داد: تمام تلاش سازمان برنامه و بودجه براین اساس بوده که در سال جاری آنچه که برای منابع و مصارف بودجه دیده شده را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرکاظمی: نمایندگان سقف بودجه افزایش پیدا نکند

میرکاظمی: نمایندگان سقف بودجه افزایش پیدا نکند