مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-22اجتماعي

خاطرات تلخی از «مشق های ناتمام» دانش آموزان سال 65 روایت شد


محفل خاطره گویی «مشق های ناتمام» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز مدارس نواب صفوی و 22 بهمن کوچه بینش زنجان برگزار شد.

- زنجان-محفل خاطره گویی مشق های ناتمام به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز مدارس نواب صفوی و 22 بهمن کوچه بینش زنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محفل خاطره گویی مشق های ناتمام به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز مدارس نواب صفوی و 22 بهمن کوچه بینش زنجان برگزار شد و شاهدان واقعه در حضور دانش آموزان امروزی مدارس کوچه بینش به بیان خاطرات خود از دوم بهمن ماه سال 65 پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز مدارس کوچه بینش، سخنان خود را با مقایسه حال و هوای شرایط تحصیلی دانش آموزان در سالهای جنگ و سالهای کنونی آغاز کرد و گفت: بمباران مدارس کوچه بینش اتفاق غریبی بود که ما مسئولین بایستی آن واقعه را به عنوان سند جنایتی از استکبار در مدارس نواب صفوی و 22 بهمن کوچه بینش به نسل امروز تبیین و معرفی کنیم.

علی اسماعیلی که خود در آن روز از شاهدان واقعه بوده با توصیه به دانش آموزان حاضر در سالن ادامه داد: ما بایستی قدردان امنیت حاکم در جامعه باشیم که فرزندانمان در فضای مملو از آرامش می توانند به تحصیل بپردازند که از هیچ بُعد قابل مقایسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات تلخی از «مشق های ناتمام» دانش آموزان سال 65 روایت شد

خاطرات تلخی از «مشق های ناتمام» دانش آموزان سال 65 روایت شد