مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:402023-01-22اقتصادي

اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان روانسر تا چند روز آینده


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان اصلی روانسر با اعتبار 400 میلیارد ریال تا چند روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق کریمی بعد از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان روانسر که با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان اصلی روانسر با صرف هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال تا چند روز دیگر به اتمام می رسد.

وی افزود: فاز دوم این پروژه نیز از سال آینده اجرایی می شود که برای تجهیز و بهره برداری آن اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال مورد نیاز است که بخشی از آن در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان دیده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر که از مطالبات به حق مردم این شهرستان است از اولویت های بسیار مهم دانشگاه بوده و به همین دلیل بیشتر اعتبارات مورد نیاز فاز اول این پروژه از منابع داخلی دانشگاه تأمین شده است.

کریمی بیان کرد: با توجه به اینکه احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر زمانبر خواهد بود پروژه بیمارستان موقت این شهرستان در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان روانسر تا چند روز آینده

اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان روانسر تا چند روز آینده