مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:452023-01-22ورزشي

پیش بینی ساخت 220 کلاس درس جدید در شهرستان اسلامشهر


نماینده مردم، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، گفت :برای رفع کمبودفضاهای آموزشی با تامین اعتبارات موردنیاز 220 کلاس درس جدید در شهرستان اسلامشهر احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جبران کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان اسلامشهر، با پیگیری های انجام شده و با تامین اعتبارات مورد نیاز، تعداد 220 کلاس درس جدید در شهرستان اسلامشهر احداث می شود.

شریفیان با اشاره به سفر آذر ماه آیت الله رییسی به شهرستان اسلامشهر و بیان مشکلات مهم زیرساختی حوزه آموزش و پرورش در حضور رییس جمهور، گفت: در جلسه شورای اداری که با حضور رییس جمهور برگزار شد، رفع کمبودهای شدید آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حوزه زیرساختی و همچنین فرسودگی بالای مدارس مورد تأکید قرار گرفت که با دستور صریح رییس جمهور مقرر شد تدابیر لازم از سوی متولیان امر اتخاذ شود.

وی افزود: خوشبختانه در مذاکرات و جلسات پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور که با معاون اجرایی رییس جمهور داشتیم، مقرر شد جهت رفع بخشی از نیاز فعلی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر 7 باب مدرسه 15 کلاسه در شهرستان احداث شود، همچنین پیرو دستور صریح رییس جمهور 60 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ساخت 220 کلاس درس جدید در شهرستان اسلامشهر

پیش بینی ساخت 220 کلاس درس جدید در شهرستان اسلامشهر