موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-22بين الملل

اوضاع وخیم اسرای فلسطینی در زندان «مجدو»


کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی «مجدو» در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند.

- کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی مجدو در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که 12 اسیر فلسطینی در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند و مدیریت زندان هیچکدام از نیازهای اساسی آنها را برطرف کند.

در این بیانیه آمده است: مجازات اسرای فلسطینی در سلول انفرادی خلاصه نمی شود، بلکه مدیریت زندان مجدو دست به اقدامات ظالمانه علیه آنها می زند، اسرا از بدیهی ترین حقوق خود از جمله دیدار با خانواده هایشان محروم هستند و در اتاق های تنگ و تاریکی محبوس هستند که مملو از حشرات است.

شمار اسرای فلسطینی دربند زندانی های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه جولای گذشته 4550 نفر اعلام شده است که 27 از آنها زن و 175 نفر نیز کودک هستند.

گفتنی است، از آغاز انتفاضه الاقصی در 28 دسامبر 2000، بنابر گزارش های رسمی و حقوقی حدود 100 هزار فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست به اسارت گرفته شده اند که در میان آنها حدود 15 هزار کودک و نوجوان کمتر از 18 سال، 1500 زن و حدود 70 نماینده و وزیر سابق فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع وخیم اسرای فلسطینی در زندان «مجدو»

اوضاع وخیم اسرای فلسطینی در زندان «مجدو»