مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:002023-01-22اقتصادي

افزایش 9 درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه ایلام


مدیر عامل پالایشگاه گاز استان ایلام گفت: فرآورش تولید 9 درصد و فروش محصولات پنج گانه 16 درصد در سال جاری در این شرکت افزایش داشته است.

- روح اله نوریان مدیر عامل پالایشگاه گاز استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تولید بیش از 55 هزار تن گوگرد در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به ذخیره سازی سال گذشته مقدار 63 هزارو 261 تن از طریق بورس به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

وی به عملکرد این واحد صنعتی در دریافت گاز غنی ورودی اشاره کرد و افزود: در این مدت گاز غنی ورودی به این پالایشگاه یک میلیارد و 596 میلیون متر مکعب بوده که نسبت به تعهد پالایشگاه در این مدت 9 درصد بیش از تعهد مصوب خوراک دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 23 درصدی تولید گاز مایع خام در 9 ماهه امسال خبر داد و یادآور شد: در این مدت فروش گاز مایع خام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 23 درصدی را نشان می دهد.

نوریان با اشاره به این که در 9 ماهه امسال بیش از 900 هزار بشکه میعانات گازی تولید شده است،گفت: از این مقدار 781 هزارو 411 بشکه به فروش رسیده است.

وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، یک میلیارد و 174 میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری تزریق شده است، افزود: این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه ایلام

افزایش 9 درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه ایلام