مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-22سياسي

رییسی به وزریر امور خارجه برای پیگیری حق آبه هیرمند مأموریت داد


رییس جمهور وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیأت حاکم بر این کشور، موضوع حق آبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر روز یکشنبه هیأت دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تأکید کرد.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.

آیت الله رییسی همچنین وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیأت حاکم بر این کشور، موضوع حق آبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.

رییس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک حلول ماه مبارک رجب، این ماه را حبل الله و موسم خودسازی دانست و با بیان اینکه بهترین وسیله قرب الهی بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، گره گشایی از کار مردم است، تأکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی به وزریر امور خارجه برای پیگیری حق آبه هیرمند مأموریت داد

رییسی به وزریر امور خارجه برای پیگیری حق آبه هیرمند مأموریت داد