مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-22اقتصادي

103 واحد صنعتی در ایلام گازدار شدند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال جاری 103 واحد صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام از نعمت گاز برخوردار شده اند.

- محمود کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این تعداد صنایع در 12 شهرستان استان گازدار شده است، افزود: از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یک هزارو 201 واحد صنعتی در استان گازدار شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام برای تحقق نامگذاری سال جاری برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: در راستای کمک به توسعه صنایع، رفع محرومیت ، کمک به اشتغال آفرینی پایدار، در 9 ماهه سال جاری برای 103 واحد تولیدی و صنعتی در استان خطوط و شبکه گازرسانی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای سال جاری 15 هزار مترمکعب جایگزینی گاز با سوخت های مایع مصوب شده که از ابتدای امسال تاکنون، جایگزینی بالغ بر 8 هزار مترمکعب بر ساعت تحقق یافته است.

کشاورز افزود: با گازرسانی به این تعداد صنایع، 8 هزار و 631 مترمکعب بر ساعت گاز، جایگزین مصرف سوخت های مایع در واحدهای صنعتی گازدار شده که در مصرف سوخت های مایع که دارای ارزش اقتصادی بیشتری هستند، صرفه جویی شده است.

وی تصریح کرد: گازرسانی به صنایع توانسته ارزش افزوده و کاهش هزینه مصرف سوخت برای صنایع استان داشته باشد و با جایگزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103 واحد صنعتی در ایلام گازدار شدند

103 واحد صنعتی در ایلام گازدار شدند