مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-22اقتصادي

پیگیر دریافت مجوز بلند مرتبه سازی در مازندران هستیم


معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری مازندران با اعلام اینکه کمبود زمین در مازندران موجب شد در ساخت مسکن با مشکل مواجه شویم، گفت: پیگیر مجوز بلند مرتبه سازی از وزارت راه و شهرسازی برای این استان هستیم.

- رضا علیخانی کوشکک، امروز در سمینار تخصصی شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرهای مازندران، اظهار کرد: جلسه کاری با معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی بلندمرتبه سازی در مازندران را داشتیم.

چراکه 85 درصد زمین های مازندران کوهپایه است؛ بلند مرتبه سازی مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن استان را کم می کند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران برپایی این نشست های تخصصی را گفت وگوی صمیمی با مدیران شهری را برای یادآوری نکات ضروری و مهم اداره شهر عنوان کرد و افزود: کلیدی ترین بخش نظام حکمرانی شهرها است و مدیریت خوب در شهرداری به همبستگی و پیوستگی نیاز دارد تا پازل وار کنار هم قرار بگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه فراهم کردن کیفیت بالای خدمات برای شهروندان، تامین محیط امن برای نظام سکونت گاهی کارآمد دائمی و مطلوب از وظایف مجموعه مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: آسایش، آرامش و نشاط شهروندان، سلامت و بهداشت عمومی، پویایی اقتصادی شهری، دسترسی به فرصت های برابر و مشارکت های مدنی نیز توسط مجموعه مدیریت شهری برای شهروندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر دریافت مجوز بلند مرتبه سازی در مازندران هستیم

پیگیر دریافت مجوز بلند مرتبه سازی در مازندران هستیم