مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:152023-01-22سياسي

طرح مجلس: 4 وزارتخانه باید به همه افراد تحت اختیار خود آموزش روخوانی قرآن دهند


پژمانفر رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس اضافه کرد: تلاشمان این است که بودجه ها به وزارتخانه ها منتقل نشود و حداقل 50 درصد از آن به مجموعه های فعال قرآنی در استان ها منتقل شود.

- همچنین حمایت از مدارس قرآنی و مرخصی تحصیلی برای کسانی که برای حفظ قرآن کار می کنند از جمله مواردی است که در حال پیگیری آن ها هستیم تا ما هم بتوانیم در خدمت قرآن باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به اجرای طرحی برای ریشه کنی بی سوادی قرآنی گفت: بر اساس این طرح، وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، بهداشت و تعاون را مکلف کردیم که به همه افراد تحت اختیار خود آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در سی و پنجمین نشست سراسری رؤسای ادارات امور قرآنی سراسر کشور که در سازمان دارالقرآن برگزار شد، با اشاره به اینکه سعی ما در کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی بر این است که مقداری به توسعه فضای مباحث قرآنی در کشور کمک کنیم، اظهار داشت: امروز با وجود اینکه در موقعیت های مختلف، بودجه و اعتباراتی در کشور در حوزه مسائل قرآنی ایجاد می شود، اما با نقطه و هدفی که باید برسیم خیلی فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس: 4 وزارتخانه باید به همه افراد تحت اختیار خود آموزش روخوانی قرآن دهند

طرح مجلس: 4 وزارتخانه باید به همه افراد تحت اختیار خود آموزش روخوانی قرآن دهند