مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-22بين الملل

آمریکا زودتر از اروپا فهمید در پس اغتشاشات خبری نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلویزونی در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا گفت: - وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلویزونی در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا گفت: از حدود دو ماه پیش تعداد اندکی از مقامات سیاسی کشور های اروپایی در تداوم مداخلاتشان برای تشدید و ایجاد اغتشاش در داخل کشور موضوعی در خصوص قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی مطرح کردند.

وی افزود: از همان موقع در دستگاه دیپلماسی در سطوح مختلف فعال شدیم برای اینکه در بخشی از اروپا یک ادراک نادرستی شکل می گرفت و در عین حال تبعات این اقدام را خیلی خوب می فهمیدند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: نتیجه گفتگو های همکارانم و من با تعدادی از وزرای خارجه اروپا از جمله آقای بورل، این شد که آن ها در جلسات شورای وزیران به این نتیجه رسیدند هر اقدام الزام آور در حوزه اروپا می تواند تبعات سختی را روی اروپا و نیرو های آن ها در منطقه و جهان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا زودتر از اروپا فهمید در پس اغتشاشات خبری نیست

آمریکا زودتر از اروپا فهمید در پس اغتشاشات خبری نیست