مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:502023-01-22حوادث

شهروندان مراقب کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال باشند


با توجه به این که در ایام پایانی سال، کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال اقدام به کلاهبرداری می کنند همشهریان فریب درج قیمت های پایین را نخورند.

- سرهنگ علی رضا یعقوبی رییس پلیس فتا استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شهروندان عزیز قبل از خریدهای اینترنتی حتما به داشتن  نماد اعتماد الکترونیکی و اصالت فروشگاه اینترنتی دقت کرده و اصلات  آن را احراز نمایند.

 وی افزود: با توجه به این که در ایام پایانی سال، کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال  اقدام به کلاهبرداری می کنند  همشهریان عزیز توجه داشته باشند که  درج قیمت های پایین و تخفیف های وسوسه انگیز از سوی آن ها دچار حساسیت مالی نشوند و فریب  این گونه تبلیغات  را نخورند.

رییس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد:  به همین دلیل در ماه های آخر سال و روزهای منتهی به سال جدید  احتمال افزایش کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد.

 سرهنگ یعقوبی ادامه داد: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن فوریت های سایبری 096380 با پلیس فتا ایلام بصورت شبانه روزی در ارتباط باشند و از مشاوره کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند تا در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

 وی در پایان گفت: از تمام هم استانی های عزیز درخواست می کنم در هنگام خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان مراقب کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال باشند

شهروندان مراقب کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال باشند