مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 22:052023-01-22اجتماعي

درگزین از نبود کتابخانه با استانداردهای روز رنج می برد


فرماندار درگزین با بیان اینکه این شهرستان از نبود کتابخانه با استاندارد های روز رنج می برد، گفت: تمام تلاش خود را برای ساخت یک کتابخانه استاندارد برای بهره برداری دانش آموزان، - دانشجویان و کتاب دوستان انجام داده ایم و در صورت حل مشکل زمین عملیات عمرانی آن آغاز می شود.

کمیل خواستان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان درگزین، اظهار کرد: ساخت اِلِمان های شهری، نامگذاری خیابان ها، کوچه ها و بلوار های شهرستان به نام کتابها می تواند درگزین را بیشتر به سمت کتاب سوق دهد.

وی با بیان اینکه پرداخت سرانه شهرداری ها به کتابخانه عمومی شهرستان باید در زمان مقرر صورت بگیرد تا روند توسعه کتاب و کتابخوانی در شهرستان با مشکل مواجه نشود، افزود: شبکه های مجازی شهرستان یک بستر بسیار مناسب برای ارتباط با مردم ایجاد کرده که اگر از آن به صورت صحیح بهره برداری کنیم می توانیم سرانه مطالعه را بهبود ببخشیم.

خواستان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید تمام توان خود را برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس و بین دانش آموزان به کار بگیرد، تصریح کرد: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی بوده و امروزه پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگزین از نبود کتابخانه با استانداردهای روز رنج می برد

درگزین از نبود کتابخانه با استانداردهای روز رنج می برد