مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 23:002023-01-22سياسي

انتقاد تند از شهردار همدان در خصوص عملیات برف روبی شهر


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: لازم است به شهردار تذکر داده شود زیرا شهر را فشل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ علی اکبر نظری یکشنبه در سخنان نطق پیش از دستور صحن شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به نشست شهردار همدان با دانشجویان دانشگاه بوعلی و پاسخگویی حاشیه ساز سیدمسعود حسینی در این نشست و معرفی اعضای شورای شهر همدان به عنوان سنگ انداز در روند اقدامات شهرداری، اظهار کرد: پاسخگویی به مطالبات اقدام خوبی است اگر خوب بتوان آن را هدایت کرد، یکی از وظایف شورا و شهرداری پاسخگویی به مردم است.

وی با انتقاد جدی از عملکرد کلی شهردار همدان، افزود: به نظر می آید شهردار با آمادگی در جلسات شرکت نمی کند و یا با توجه به عدم اطلاعات کافی نکاتی را بیان می کند که عامل تشنج و ایجاد مشکل و گرفتن انگیزه از سیستم شهرداری می شود و این زیبنده نیست در زمانیکه جامعه ما نیاز به تعامل دارد، تقابل را گسترش دهیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: شهردار در چندین جا در زمینه های مختلف بیان می کند که نمی گذارند ما کار کنیم و از فروش زمین جلوگیری می کنند! از شهردار می خواهیم در این مدت که بر مسند قدرت هستند بگوید، چه کسانی و چگونه مانع شدند؟ و اگر موردی هم بوده تصمیم کمیته انطباق بر اساس قانون بوده چرا این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند از شهردار همدان در خصوص عملیات برف روبی شهر

انتقاد تند از شهردار همدان در خصوص عملیات برف روبی شهر