مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-22اقتصادي

یک واحد تولیدی در ارومیه پس از 7 سال به چرخه تولید بازگشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: واحد تولیدی سرنگ ارومیه در با حل موانع و مشکلات، پس از هفت سال توقف فعالیت، - به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد کرمی روز یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در ارومیه با بیان اینکه بررسی مشکلات این واحد تولیدی دو هفته پیش و در پنجاه و سومین بازدید میدانی از واحدهای تولیدی مشکل دار تحت عنوان یکشنبه های تولید در دستور کار قرار گرفت، افزود: موارد مالیاتی، بانکی و برخی مباحث مربوط به سازمان استاندارد از عمده مشکلات واحد تولیدی سرنگ بود که منجر به تعطیلی آن شده بود.

وی با اشاره به دستور استاندار آذربایجان غربی برای بررسی و حل مشکلات این واحد تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید، اظهار کرد: پس از بازدید 18 دی ماه مقام عالی استان از این واحد تولیدی و صدور دستورهای لازم برای بازگشت آن به چرخه تولید، شرکت تولیدی سرنگ ارومیه در کمتر از 15 روز و با تلاش تیم اقتصادی استان مجدداً آغاز به کار کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به 20 نفر به طور مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند، ادامه داد: فاز توسعه این واحد تولیدی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد تولیدی در ارومیه پس از 7 سال به چرخه تولید بازگشت

یک واحد تولیدی در ارومیه پس از 7 سال به چرخه تولید بازگشت