مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-22سياسي

افزایش فرهنگ مطالعه منجر به رشد فرهنگی و اجتماعی می شود


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: افزایش فرهنگ مطالعه منجر به رشد فرهنگی و اجتماعی می شود.

- مسلم مرادی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بروجرد که دوم بهمن ماه در محل کتابخانه شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه استفاده کرد، اهمیت کتاب در دنیا شناخته شده است و باید خروجی این گونه جلسات برای جوانان و نوجوانان قابل لمس باشد.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید به سمت کتاب سوق داده شوند، باید به خانواده ها آگاهی داد تا کتاب را وارد زندگی خود کنند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است، افزود: در کشورهای توسعه یافته فرهنگ کتابخوانی و مطالعه بالا است و این موضوع باعث پیشرفت می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: اولویت انجمن کتابخانه ها باید بالا بردن سرانه مطالعه باشد، در این راستا باید کارهای پژوهشی انجام شود.

وی اضافه کرد: از نظر زیرساختی و موجودی کتاب، مشکلی وجود ندارد ولی نکته اصلی این است که چه اقدامات و برنامه ریزی صورت گیرد که نسل جوان تشویق شوند تا مطالعه بیشتری انجام دهند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان به کتابخوانی تشویق شوند، اضافه کرد: نیاز جامعه باید بررسی شود و کتاب در اختیار مردم قرار گیرد، نیاز اصلی جامعه ما تربیت صحیح و اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فرهنگ مطالعه منجر به رشد فرهنگی و اجتماعی می شود

افزایش فرهنگ مطالعه منجر به رشد فرهنگی و اجتماعی می شود