مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-22اقتصادي

برندگان اجلاس زنان تاثیرگذار چه کسانی بودند و چقدر جایزه گرفتند؟


فاطمه حقیرالسادات دبیر علمی کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار: مبلغ 20 هزار یورو (حدود یک میلیارد تومان) به همراه یک گواهی از طرف کمیسیون ملی یونسکو به هر یک از برندگان این کنگره اعطا شده است.

- فاطمه حقیرالسادات دبیر علمی کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار: مبلغ 20 هزار یورو (حدود یک میلیارد تومان) به همراه یک گواهی از طرف کمیسیون ملی یونسکو به هر یک از برندگان این کنگره اعطا شده است.

لیلا فرهادی در رویداد24 در گزارشی یه رزومه و سوابق برندگان کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار در تهران پرداخت و نوشت: در این کنگره جوایزی به هفت نفر تحت عنوان زنان تاثیرگذار داده شد.

یکی از این افراد واناجان سانگیران لی استادیار شیمی دانشگاه مالایا است.

جالب اینجاست که برگزارکنندگان کنگره از سِمت گیرنده جایزه خود خبر ندارند و چه در اعلام اسامی برندگان و چه در پوشش خبری گنگره در ارگان رسمی اطلاع رسانی دولت ایرنا، به اشتباه او را استاد یک دانشگاه تایلندی معرفی کرده اند.

سانگیران لی استادیار شیمی دانشگاه مالایا مالزی کنگره زنان تاثیرگذار از فرصتی که داشت برای حمایت از آقازاده های همسو هم استفاده کرد.

جایزه دوم به سوده غفوری فرد دختر حسن غفوری فرد نماینده پیشین مجلس، عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رییس هیات بازرسی و نظارت شورای عالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان اجلاس زنان تاثیرگذار چه کسانی بودند و چقدر جایزه گرفتند؟

برندگان اجلاس زنان تاثیرگذار چه کسانی بودند و چقدر جایزه گرفتند؟