مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 04:302023-01-23سياسي

راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی/ مزایای این مرکز چیست؟


سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برنامه این سازمان برای راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد.

- سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برنامه این سازمان برای راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد.

محمدرضا حیدرهایی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از آنجایی که در حال حاضر اورژانس های اجتماعی به صورت مستقل عمل و خدمات از طریق مرکز استان بین شهرستان های مختلف توزیع می شود و هر خط شهرستانی در مرکز آن استان مستقر است، چندان نظارتی از طریق سیستم های یکپارچه بر روی تعداد تماس ها وجود ندارد تا به صورت برخط بر فعالیت کابین های فعال و خودروهای مستقر در عملیات نظارت شود.

وی با بیان اینکه یکی از چالش های مهم اورژانس اجتماعی به ویژه در کلانشهرها از دست رفتن تماس ها به دلیل کمبود نیروهای انسانی است، گفت: به طور مثال از 20 کابین موجود در استان تهران، به دلیل کمبود نیروی انسانی تنها 10 کابین فعال هستند.

حال اگر همه کابین ها به طور همزمان مشغول پاسخگویی به تماس ها باشند و تماس دیگری برقرار شود، آن تماس از دست خواهد رفت این درحالیست که ممکن است آن تماس مربوط به کودک آزاری، همسرآزاری یا خودکشی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی/ مزایای این مرکز چیست؟

راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی/ مزایای این مرکز چیست؟