مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-23پزشكي

اوضاع سلامت تهران خوب نیست/ سرانه بهداشت در حد صفر


تهران به عنوان پایتخت و کلانشهری که بیشترین جمعیت کشور را در خود جای داده است، با مشکلات عدیده ای در حوزه سلامت مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران به منظور بررسی راهکارهای تقویت زیرساخت های بهداشتی کلانشهر تهران با حضور معاونان بهداشت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران، به میزبانی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد.

در ابتدا، عبدالحسین روح الامینی رییس کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران، گفت: وضعیت بهداشت و درمان در بودجه مطلوب نیست و باید تدبیر کرد که وضعیت بهداشت پایتخت بدتر نشود.

وی خطاب به مسئولان حاضر در نشست، ادامه داد: می طلبد پیشنهادات خود را برای پیش بینی در بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه به ما ارائه کنید، زیرا در برنامه هفتم می توان بخشی از مشکلات را حل و فصل کرد؛ شهرداری می تواند به دانشگاه ها برای ساخت خانه های بهداشت کمک کند اما خدمت و بحث تأمین نیروی انسانی را باید دانشگاه ها خود تقبل کنند؛ البته جلسه ای را با وزیر راه و شهرسازی برای توجه به انبوه سازی و بافت های فرسوده برگزار خواهیم کرد و می طلبد سازمان ها و نهادها، فضایی را در اختیار شما و اورژانس قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع سلامت تهران خوب نیست/ سرانه بهداشت در حد صفر

اوضاع سلامت تهران خوب نیست/ سرانه بهداشت در حد صفر