مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-23اقتصادي

«کندو» اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ عسگری، قائم مقام اطلاع رسانی شهرداری اظهار داشت: مجتمع تولیدات رسانه ای شهر تهران یا به اختصار «کندو» که رویداد پیش شتابدهی آن را هفته قبل منتشر کردیم؛ - کندو اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر ، قائم مقام اطلاع رسانی شهرداری به بررسی مرکز کندوکاو شتاب دهنده دانشجوها در شهرداری (کندو) و سامانه رسانه بازار پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ عسگری، قائم مقام اطلاع رسانی شهرداری اظهار داشت: مجتمع تولیدات رسانه ای شهر تهران یا به اختصار کندو که رویداد پیش شتابدهی آن را هفته قبل منتشر کردیم؛ با دو هدف تولید متحوای رسانه ای فاخر و متناسب برای دستگاه رسانه ای شهرداری تهران و حمایت از تیم ها و نخبگان فضای رسانه به صورت مادی و معنوی شروع به کار کرده است.

او ادامه داد: کندو وظیفه اطلاع رسانی و حل مشکلات مردم و مشارکت مردم در تولیدات رسانه ای شهر توسط گروه های نوپا و مستعد در حوزه های رسانه ای را دارد.

همچنین منظور از حمایت مادی و معنوی این است که حمایت هاهم از جنس آموزش و ارتقا و هم از جنس ایجاد بازار کار هستند.

عسگری در توضیح به سوال درباره دلایل راه اندازی کندو گفت: شهرداری تهران به عنوان یک ابر دستگاه که از خیلی از وزات خانه ها بزرگ تر است و جمعیتی نزدیک به 60


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کندو» اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر

«کندو» اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه ای شهر