مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-23حوادث

دستگیری 18 نفر از متصرفان غیرمجاز زمین های دولتی و ملی در بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان از آزادسازی کامل اراضی تصرف شده در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از آزادسازی کامل اراضی تصرف شده در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز خبر داد.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (سوم بهمن ماه) با اشاره به تصرفات غیر مجاز روزهای اخیر در محدوده شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و مناطق اطراف آن، از ورود دستگاه قضایی به موضوع و شناسایی و دستگیری عوامل و عناصر اصلی این تخلفات خبر داد و افزود: با ورود به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع تصرفات غیرقانونی اراضی شهرک پیامبر اعظم، به ادارات متولی از جمله راه و شهرسازی و شهرداری منطقه چهار بندرعباس ماموریت داده شد به سرعت نسبت به آزادسازی زمین های تصرف شده اقدام کنند.

وی بیان کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بندرعباس طی روزهای اخیر، مساحتی بالغ بر 392 هزار و 741 متر مربع و تعداد هزار و 946 قطعه زمین از مناطق خط کشی و گچ ریزی شده توسط متصرفان غیرمجاز را آزادسازی کردند.

رییس کل دادگستری هرمزگان اضافه کرد: همچنین به دستور دادستان مرکز استان هرمزگان، 25 بنای غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 720 مترمربع نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 18 نفر از متصرفان غیرمجاز زمین های دولتی و ملی در بندرعباس

دستگیری 18 نفر از متصرفان غیرمجاز زمین های دولتی و ملی در بندرعباس