مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-23اقتصادي

تکمیل پروژه های ورزشی خراسان جنوبی نیازمند 300 میلیارد اعتبار


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برای تکمیل 169 پروژه ورزشی نیمه تمام خراسان جنوبی به حدود 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- محمد حسین خسروی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای تکمیل 169 پروژه ورزشی نیمه تمام باقی مانده از سال های گذشته حداقل به حدود 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه کم بودن سرفصل اعتبارات پروژه های عمرانی باید از طریق دیگری اعتبارات مورد نیاز تأمین شود.

وی عنوان داشت: از ابتدای سال جاری چند اقدام ورزشی از جمله کاشت زمین چمن مجموعه 15 هزار نفری بیرجند، بهسازی سرویس های بهداشتی سالن دو هزار و 500 نفری بیرجند، تعویض فرش چمن مصنوعی فوتبال یکی از مجموعه های ورزشی بیرجند انجام شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: ورزشکاران سازمان یافته استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 90 درصد افزایش یافته اند و در حال حاضر 24 هزار و 821 ورزشکار بیمه شده در خراسان جنوبی داریم.

خسروی ادامه داد: از این تعداد بیمه شده 15 هزار و 204 نفر آقا و 9 هزار و 617 نفر هم خانم هستند و در حد توانایی خود از همه ورزشکاران استان حمایت می کنیم.

وی با تقدیر از ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی برای همکاری در این خصوص گفت: به کمک دیگر دستگاه های اجرایی استان برای رفع دغدغه ها و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های ورزشی خراسان جنوبی نیازمند 300 میلیارد اعتبار

تکمیل پروژه های ورزشی خراسان جنوبی نیازمند 300 میلیارد اعتبار