مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-23اقتصادي

گاز 361 اداره به دلیل عدم توجه به رعایت الگوی مصرف قطع شد


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از 15 آذر تا اول دی ماه 34 هزار و 119 مورد بازدید از اداره های این استان انجام شد که منجر به قطع گاز 361 اداره به دلیل عدم توجه به رعایت الگوی مصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن افتخاری اظهار کرد: از 15 آذر تا اول دی ماه 34 هزار و 119 مورد بازدید از اداره های این استان انجام شد که منجر به قطع گاز 361 اداره به دلیل عدم توجه به رعایت الگوی مصرف شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی  افزود: همچنین در این بازه زمانی 965 اخطار قطع گاز برای اداره های خراسان رضوی صادر شد.

وی ادامه داد: همچنین طبق ردیف چهار و پنج مصوبه هیات وزیران در نیمه آذرماه 1401، استفاده از گاز طبیعی به منظور گرمایش استخرهای خانگی و استفاده از وسایل انرژی بر در مقابل در ورودی مجموعه ها یا در فضای باز ممنوع است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به ورود موج جدید سرما به استان و کاهش هوا تا منفی هشت درجه ادامه صرفه جویی و خاموش کردن حداقل یک وسیله گرمایشی در دوره اوج سرما برای حفظ پایداری شبکه گازرسانی امری لازم و ضروری است.

افتخاری افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده استفاده مراکز تجاری به ویژه فست فودها یا رستوران های خیابانی از گرماتاب یا عدم رعایت الگوی مصرف گاز در اداره ها و موسسات دولتی موضوع را از طریق مرکز امداد 194


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 361 اداره به دلیل عدم توجه به رعایت الگوی مصرف قطع شد

گاز 361 اداره به دلیل عدم توجه به رعایت الگوی مصرف قطع شد