مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-23بين الملل

رزم ناو روسی مسلح به موشک های مافوق صوت به مانور با چین و آفریقای جنوبی ملحق می شود


آژانس خبری دولتی «تاس» روسیه امروز (دوشنبه) گزارش داد، یک کشتی جنگی روسی مجهز به سلاح های کروز مافوق صوت نسل جدید در رزمایش مشترک با نیروی دریایی چین و آفریقای جنوبی در ماه فوریه شرکت خواهد کرد.

- آژانس خبری دولتی تاس روسیه امروز (دوشنبه) گزارش داد، یک کشتی جنگی روسی مجهز به سلاح های کروز مافوق صوت نسل جدید در رزمایش مشترک با نیروی دریایی چین و آفریقای جنوبی در ماه فوریه شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اولین اشاره رسمی به مشارکت ناوچه ناوگان اتحاد جماهیر شوروی آدمیرال گورشکوف بود که به موشک های زیرکن مسلح است.

روسیه می گوید این موشک ها با سرعت 9 برابر صوت و با برد بیش از 1000 کیلومتر (620 مایل) پرواز می کنند.

آنها به همراه گلایدر آوانگارد ماورا صوت که در سال 2019 وارد وظیفه رزمی شد، مرکز زرادخانه مافوق صوت روسیه را تشکیل می دهند.

این رسانه روس با استناد به یک منبع دفاعی که به نام او اشاره ای نکرد، گزارش داد: آدمیرال گورشکوف به نقطه حمایت لجستیک در طرطوس سوریه می رود و بعد در مانورهای دریایی مشترک با نیروهای دریایی چین و آفریقای جنوبی شرکت خواهد کرد.

روز پنجشنبه، نیروی دفاع ملی آفریقای جنوبی اعلام کرد که این رزمایش که از 17 فوریه تا 27 فوریه در نزدیکی شهر بندری دوربان و خلیج ریچاردز برگزار می شود، با هدف تقویت روابط در حال شکوفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم ناو روسی مسلح به موشک های مافوق صوت به مانور با چین و آفریقای جنوبی ملحق می شود

رزم ناو روسی مسلح به موشک های مافوق صوت به مانور با چین و آفریقای جنوبی ملحق می شود