مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-23اقتصادي

کاهش 27.5 درصدی حوادث ناشی از کار در خراسان شمالی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: حوادث ناشی از کار در استان از ابتدای سال تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه پارسال 27.

5 درصد کاهش داشته است.

- مهدی اسلام خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعداد حوادث ناشی از کار که در 9 ماهه پارسال توسط بازرسان کار به دستور مراجع قضایی بررسی شد 182 مورد ثبت شده که این رقم امسال به 132 مورد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار حوادث کار در کارگاه های استان مربوط به شهرستان بجنورد است که 49 درصد کل حادثه ها را به خود اختصاص داده و این رقم نسبت به پارسال 23 درصد کاهش یافته است.

اسلام خواه افزود: حادثه های ناشی از کار در شیروان طی 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 18 درصد کاهش دارد و این شهرستان 26 درصد از مجموع حادثه های کار را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین گفت: شهرستان های گرمه و راز و جرگلان کمترین میزان حوادث مزبور را دارا بوده و 2 درصد از این آمار را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حادثه ناشی از کار حادثه ای است که در حین انجام وظیفه و به سبب آن برای بیمه شده اتفاق می افتد.

مقصود از حین انجام وظیفه، تمام اوقاتی است که بیمه شده در کارگاه یا مؤسسات وابسته یا ساختمان ها و محوطه آن مشغول کار باشد و یا به دستور کارفرما در خارج از محوطه کارگاه عهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 27.5 درصدی حوادث ناشی از کار در خراسان شمالی

کاهش 27.5 درصدی حوادث ناشی از کار در خراسان شمالی