مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-23اجتماعي

مدیریت بحران آسیب های ناشی از حوادث طبیعی را کاهش می دهد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت:سالانه شاهد بروز حوادث طبیعی در کشور هستیم که می توانیم با پیش بینی و مدیریت بحران، - تخریب و آسیب های ناشی از این حوادث را کاهش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی برودت هوا در روزهای اخیر و همچنین هشدارهای هواشناسی مبنی بر پایداری و کاهش کیفیت هوا، صبح دوشنبه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با حضور در اداره کل هواشناسی استان البرز از روند اطلاع رسانی و صدور هشدارهای هواشناسی و چگونگی ارائه خدمات هواشناسی در استان بازدید بعمل آورد.

در این بازدید مدیرکل هواشناسی استان البرز گزارشی از فعالیت های مرکز پیش بینی و ایستگاه های هواشناسی استان، ارتقا فن آوری اطلاعات و مهندسی تجهیزات هواشناسی ارائه داد و در ادامه سایر کارشناسان اداره کل نیز توضیحات تخصصی مربوط به حوزه خود را گزارش دادند.

احمد افضلی در پایان این بازدید اظهار داشت: سالانه شاهد بروز حوادث طبیعی در کشور هستیم که می توانیم با پیش بینی و مدیریت بحران، تخریب و آسیب های ناشی از این حوادث را کاهش داده و از جان و مال مردم محافظت کنیم.

ضرورت توجه به روز رسانی تجهیزات هواشناسی از دیگر موضوعاتی بود که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر آن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران آسیب های ناشی از حوادث طبیعی را کاهش می دهد

مدیریت بحران آسیب های ناشی از حوادث طبیعی را کاهش می دهد