مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-23بين الملل

وحشت جاسوسان بعدی از اعدام راز آشفتگی و عصبانیت دولت انگلیس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی» در تحلیلی نوشت: واکنش شدید مسئولین رسمی دولت انگلستان در حد نخست وزیر و وزیر امور خارجه به اعدام جاسوسی به نام علیرضا اکبری شاید در نگاه اول برای خیلی ها عجیب باشد.

- علت واکنش شدید و کم سابقه دولت انگلیس به اعدام علیرضا اکبری، آسیب دیدن سرمایه گذاری تاریخی انگلیس روی جاسوسان خود می باشد؛ مبنی بر اینکه از آن ها در هر شرایطی حمایت می کند و مانع مجازات شان در صورت شناسایی شدن می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی در تحلیلی نوشت: واکنش شدید مسئولین رسمی دولت انگلستان در حد نخست وزیر و وزیر امور خارجه به اعدام جاسوسی به نام علیرضا اکبری شاید در نگاه اول برای خیلی ها عجیب باشد.

بی بی سی فارسی هم که ارگان زیرمجموعه وزارت امورخارجه این کشور است در مطالب متعددی سعی کرد اصل جاسوس بودن و روند برخورد با او را مشکوک و مبهم جلوه دهد.

چرا دولت انگلیس در برابر برخورد جمهوری اسلامی با یک جاسوس خود، اینچنین شدید واکنش نشان می دهد؟ واقعیت این است که وفاداری به جاسوسان یکی از موضوعاتی است که دولت انگلیس سال های سال است روی آن خیلی سرمایه گذاری و تبلیغ کرده و در مواقع لازم آن را عملا نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت جاسوسان بعدی از اعدام راز آشفتگی و عصبانیت دولت انگلیس

وحشت جاسوسان بعدی از اعدام راز آشفتگی و عصبانیت دولت انگلیس