مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-23اجتماعي

برگزاری اعتکاف در 100 مسجد همدان/ پیش بینی حضور 15 هزار معتکف


مسوول ستاد مردمی اعتکاف در همدان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 100 مسجد استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود حدود 15 هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

- مهدی صلواتیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مراسم اعتکاف ماه های رجب و شعبان و رمضان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم معنوی در سراسر استان و در بخش ها و شهرها و روستاهای مختلف پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی حضور 10 تا 15 هزار نفر در اعتکاف امسال عنوان کرد: برای هر فرد شرکت کننده 250 هزار تومان دریافت می شود هرچند خیرین نیز پای کار خواهند بود.

مسوول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با بیان اینکه اعتکاف دانش آموزی را نیز امسال خواهیم  داشت تصریح کرد: بر این اساس آموزش و پرورش اعلام کرده دانش آموزانی که در مراسم اعتکاف حضور داشته باشند با گواهی اعتکاف غیبت آنها موجه خواهد بود و در تلاشیم کارمندان نیز با حل مشکل مرخصی در اعتکاف حضور یابند.

وی به برنامه های مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در قالب حلقه های صالحین می توانند در برنامه پاسخ به شبهات، جهاد تبیین، همگام با انقلاب، دستاوردهای کشورهای اسلامی، مهدویت، حق و حقوق زنان، ازدیاد جمعیت و تاریخ اسلام شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اعتکاف در 100 مسجد همدان/ پیش بینی حضور 15 هزار معتکف

برگزاری اعتکاف در 100 مسجد همدان/ پیش بینی حضور 15 هزار معتکف