دفتر ارتباطات مردمی شرکت در شهرک آهنشهر راه اندازی شددفتر ارتباطات مردمی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در محل شهرک آهنشهر راه اندازی شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، حمیدیان در حاشیه این مراسم گفت: از زمانی که مسئولیت را برعهده گرفتیم یکی از موضوعاتی که مطرح بود رسیدگی و ساماندهی به موضوعات قشر کارگری و مباحث مربوط به آن، دسته بندی، شناخت، حل و فصل موضوعات آنها و سایر مراجعات و مسائلی که وجود دارد را در برنامه کاری خود قرار دادیم و اینکه بتوانیم با رویکرد کارشناسی و علمی به این موضوعات رسیدگی شود. وی افزود: شاید انتظارات بالاتر از ظرفیت های ما باشد ولی اینکه بتوانیم بررسی و دسته بندی های دقیق را رسیدگی و حداقل بدانیم که مسائل چیست و بر اساس آن اولویت بندی و به تدریج در جهت رفع آنها اقدام کنیم. مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: در این موضوع معاونت منابع انسانی، شورای کارگری و بدنه اجتماعی و فضای شهر باید کمک کنند و همچنین تیم مدیریت هم در این مرکز مستقر هستند. حمیدیان عنوان کرد: باید یک سازوکاری ایجاد شود تا دسته بندی و تحلیل از مجموع نیازها، موضوعات، مراجعات و ارجاعات درست و پاسخ های آنها مشخص و یک برنامه ای برای حل کردن موارد داشته که بتوانیم در یک مسیری قرار بگیریم که برای مردم موضوعات و مسائلی که حل می شود ملموس برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |