مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-23اقتصادي

توقف استفاده از مازوت در 2 واحد دیگر از نیروگاه شهید منتظری


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: استفاده ازمازوت در 2 واحد دیگر از نیروگاه شهید منتظری متوقف شده و مصرف 2.

5 میلیون لیتر مصرف مازوت در این نیروگا کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران زینلیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ابلاغ اخیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مبنی بر قطع مازوت سوزی در نیروگاه شهید منتظری، اظهار داشت: از ماه ها قبل و بر اساس تجربه ای که از سال گذشته در خصوص مازوت سوزی در استان داشتیم؛ مدیریت استان تلاش های بسیاری را انجام داد تا شاهد تکرار این تجربه و استفاده از سوخت مازوت در استان نباشیم.

وی بیان کرد: هر چند عدم مازوت سوزی در شورای تأمین استان مصوب شده بود اما با ابلاغ شورای عالی امنیت ملی و به رغم مخالفت شدید استان، مازوت سوزی در اصفهان آغاز شد.

زینلیان افزود: نهایتاً در چند روز گذشته به دلیل استفاده از این نوع سوخت در نیروگاه و البته سایر منابع آلاینده هوا که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست، شاهد روزهای بی سابقه ای بودیم و شاخص آلودگی هوا در اصفهان برای چند روز متوالی به بیش از 150 رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این شرایط مدیریت استان با جدیت بیشتری به موضوع کنترل منابع آلاینده ازجمله بحث مازوت سوزی وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف استفاده از مازوت در 2 واحد دیگر از نیروگاه شهید منتظری

توقف استفاده از مازوت در 2 واحد دیگر از نیروگاه شهید منتظری