مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-23سياسي

کیشیدا: انتخابات پارلمانی ژاپن شاید پیش از 2024 برگزار شود


فومیا کیشیدا گفت که انحلال مجلس سفلی پارلمان ژاپن و برگزاری انتخابات پارلمانی شاید پیش از پایان دوران نخست وزیری اش در سپتامبر 2024 صورت گیرد.

- فومیا کیشیدا گفت که انحلال مجلس سفلی پارلمان ژاپن و برگزاری انتخابات پارلمانی شاید پیش از پایان دوران نخست وزیری اش در سپتامبر 2024 صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این ابتکار در برابر محبوبیت بسیار پایین عمومی از دولت فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن و درخواست برای انحلال پارلمان بود.

همچنین یکی از دلایل مخالفت عمومی، طرح دولت است که در دسامبر 2022 برای افزایش مالیات ها برای اطمینان از افزایش هزینه های دفاعی به دو درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور تا سال 2027 تدوین شد.

نخست وزیر ژاپن همچنین به برنامه تلویزیونی سالون گفت، افزایش مالیات ها نه فقط باعث تقویت هزینه های دفاعی می شود بلکه دیگر مسائلی را که بر زندگی مردم اثر می گذارد، مورد بررسی قرار می دهد که شامل کاهش نرخ تولد، افزایش دستمزد و انرژی می شود.

وی افزود: همزمان با حل این مسائل، ضرورت دارد که زمان مناسب را برای مقابله با چنین مسائلی را به همراه قضاوت مردم مدنظر قرار دهیم.

به عنوان بخشی از این سیاست بحث برانگیز، توکیو قصد دارد مالیات شرکت ها را 4 تا 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیشیدا: انتخابات پارلمانی ژاپن شاید پیش از 2024 برگزار شود

کیشیدا: انتخابات پارلمانی ژاپن شاید پیش از 2024 برگزار شود