مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-23اقتصادي

افتتاح 50 دفتر کاریابی جدید در گلستان/ تشریح برنامه های کمیته کارگری در دهه فجر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از وجود 12 کمیته کارگری در استان گلستان خبر داد و گفت: این میزان به 62 دفتر افزایش می یابد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از وجود 12 کمیته کارگری در استان گلستان خبر داد و گفت: این میزان به 62 دفتر افزایش می یابد.

حسینعلی خواجه مظفری امروز دوشنبه سه بهمن در نشست خبری فجر اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متعددی برای 280 هزار نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی و نزدیک به یک میلیون و 200 هزار نفر از کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و غیره در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و غیره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد امسال ما در برگزاری برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متناسب با شرایط کشور و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای جهاد تبیین، امیدآفرینی اشتغال است، افزود: کمیته کارگری و کارفرمایی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی در سراسر کارگاه ها و کارخانجات تولیدی برگزار می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با تأکید بر اینکه برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید مردمی برگزار شود، بیان کرد: ما سعی کردیم کارگران و کارفرمایان خود برگزارکننده این مراسم ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 50 دفتر کاریابی جدید در گلستان/ تشریح برنامه های کمیته کارگری در دهه فجر

افتتاح 50 دفتر کاریابی جدید در گلستان/ تشریح برنامه های کمیته کارگری در دهه فجر